Program de lucru
  • Luni 7.00 - 16.30
  • Marți 7.00 - 16.30
  • Miercuri 7.00 - 16.30
  • Joi 7.00 - 16.30
  • Vineri 7.00 - 16.30
  • Sâmbătă 7.00 - 16.30
  • Duminică 7.00 - 16.30

Sistem climatizare auto

Service aer conditionat auto. Service climatizare auto.

  • Verificarea instalatiei de aer conditionat si climatizare
  • Curatarea instalatiei de aer conditionat si climatizare (indepartarea umiditatii si a impuritatilor depuse de ulei)
  • Incarcarea instalatiei cu refrigerant (in majoritatea cazurilor este vorba despre freon R 134 a) si ulei, in functie de specificatiile producatorului pentru modelul dumneavoastra.
  • Inlocuirea filtrelor uzate
  • Reparatii ale sistemului electric

Cum functioneaza sistemul auto de aer conditionat?

Cand activati functia de aer conditionat sau climatizare din autovehiculul dumneavoastra, compresorul este cuplat la motor prin cureaua de transmisie. Aceste este motivul pentru care, la autovehiculele cu motoare mari (peste 1600 cmc) instalatia de aer conditionat este mai performanta decat la cele cu motoare mai mici. Bineinteles, performantele sistemului dumneavoastra de climatizare depind, pe langa capacitatea cilindrica, si de alte conditii, precum temperatura exterioara si cat de bine a fost intretinuta instalatia (revizii, filtre, nivel freon etc). Deasemenea, dimensiunea habitaclului si numarul de pasageri pot influenta eficienta sistemului de aer conditionat.

Circuitul sistemului de aer conditionat

Agentul refrigerant este comprimat si impins printr-o conducta catre condesator, unde este racit cu ajutorul fluxului de aer generat de miscarea autovehiculului si de ventilatorul radiatorului. Apoi, agentul refirgerant traverseaza o valva de expansiune, unde presiunea ii este redusa, pentru a ajunge in evaporator, iar de aici parcurge iar intreg circuitul.

Evaporatorul este situat, de obicei, chiar sub bordul autovehiculului. Motorasul sistemului de ventilatie trage aerul din interiorul sau exteriorul autovehiculului, il trece prin evaporator, care-i absoarbe caldura, si-l reintroduce in habitaclu.

Impreuna cu agentul refrigerant, istalatia este parcursa si de ulei, util atat pentru lubrificarea cat si pentru monitorizarea sistemului. Spre exemplu, o presiune mica este semnalul pierderi de agent refrigerant, iar o presiune prea mare indica infundarea condesatorului.

In functie de marca, modelul si optiunile autovehiculului dumneavoastra, instalatia de aer conditionat sau climatizare poate avea si alte module instalate, precum: senzori pentru reglarea automata a temperaturii in habitaclu, filtru de polen pentru a preveni infiltrarea prafului samd.

 

In cazul in care aveti o problema cu instalatia de aer conditionat sau climatizare a autovehiculului dumneavoastra, va invitam sa ne contactati pentru o programare, fie telefonic fie utilizand Formularul de Programare Online. Personalul nostru va sta la dispozitie pentru a parcurge facil etapele interventiei: programarea, receptia vehiculului, identificarea problemei si comunicarea acesteia catre dumneavoastra impreuna cu costul manoperei si/sau al pieselor necesare reparatiei si, evident, predarea.